Vårt viktigste mål er å sørge for at du som kremmer driver lønnsomt. Istedenfor å ta en prosent av omsetningen har vi fornuftige, faste priser basert på den enkelte butikkens størrelse. Lurer du på noe i forhold til prisene eller funksjoner, ta kontakt med våre retail-eksperter.
med Flow Retail
Profesjonell POS for butikkjeder som ønsker en moderne og effektiv plattform for sine butikker.
Pr butikk, pr mnd, inkl 1 kasse.
med Shopware
Profesjonell netthandel for aktører med online-omsetning fra 20 MNOK til 1 MRD.
Pr mnd.
Man betaler for antall kasser samt antall brukere, der det skilles på Basis-brukere og Full-brukere. Man betaler 100,-/mnd for Basis-brukere, og 250,-/mnd for Full-brukere.
Man betaler 500,- pr kasse, dvs der man har oppgjør med betaling og der Flow Retail Checkout brukes.
Eksempel:
Man har to kasser = totalt 2100,- mnd + 150,- for Flowbox (til å styre printere etc)
Man har fem ansatte, der to behøver Fullbruker-rolle og tre behøver Basis-rolle = 450,- (det er tre Full-brukere inkludert)
Man betaler da 2700,- pr mnd for en komplett butikkdata-plattform.
Flow Retail har alt man behøver for å holde full orden på varer, priser og kunder, naturligvis i tillegg til komplett salg, med alle standard oppgjørsformer, retur/kreditering, tilgodelapp og mye mer. Se full funksjonsliste.
Basis-brukere har tilgang til de fleste daglige oppgaver, som salg, varemottak, lagertelling, kundeoppslag/registrering, vareinfo og statistikk. De fleste som jobber i butikken, enten heltid eller deltid, klarer seg fint med Basisbruker.
Full-bruker gir i tillegg til alt det Basisbruker gir, også tilgang til Backoffice, der man registrerer inn nye varer, legger inn varebestillinger til leverandører, administrerer brukere, får alle nødvendige rapporter og mye mer. Normalt er det butikksjefen og noen til som behøver Full-bruker.
I tillegg har vi Kjede-bruker for butikker som er koblet sammen i kjede. En Kjede-bruker har samme tilgangsnivå som en Full-bruker, bare at man der i tillegg kan logge seg opp på andre butikker, og også se totalomsetning på tvers av butikker.
Alle kunder faktureres forskuddsvis pr kvartal, med netto 10 dager forfall. Det er ingen bindingstid foruten løpende tre måneder fakturering, med èn måned oppsigelsestid.
Ta kontakt med kundeservice for å oppgradere (eller nedgradere) i forhold til butikker. På sikt kan man også opprette egne butikker helt selv, uten å involvere oss.
Normalt får man tilgang allerede neste dag, men man er sjelden i full gang før etter en ukes tid. Les mer om prosessen med å bli kunde her.
For enkle butikker uten behov for særlig bistand vil det være nok med standard Flow Starter-pakken, som har en fast pris på kr 15.000,- og som inkluderer opplæring og onboarding.
Større etableringer avtales i hvert tilfelle og det settes opp pristilbud basert på behov, men en grei pekepinn er kr 15.000,- pr butikk, uansett om man har èn butikk eller flere.
I tillegg kommer kostnader med datautstyr, som kvitteringsskrivere, kortterminaler og liknende. Her har vi gjennom nøye utvalgte partnere veldig gode priser til alle våre kunder.
Nei, man kan opprette så mange brukere man ønsker, men det er en kostnad pr bruker av systemet.
Vi opererer med to typer brukere; Basisbrukere, som har tilgang til de viktigste delene av systemet, som salg, varemottak, varetelling og liknende, og Komplett-brukere, som har tilgang til alt, inklusive Backoffice for vareajourhold, bestilling av varer og mye mer.
Les om vår Fair Pricing-modell relatert til hvordan vi beregner antallet aktive brukere.