Kundekonsulenter med butikkerfaring

Vi bygger og leverer vår egen butikkdata-plattform Flow Retail, i tillegg til at vi leverer en ekstern netthandel-plattform, alt for å gi dyktige kremmere enkle og effektive systemer som sikrer dem god lønnsomhet.

Som en del av kraftig økende etterspørsel i tiden fremover trenger vi flere dyktige og engasjerte kundekonsulenter til å sørge for at kundene våre blir best mulig ivaretatt og fulgt opp, både med tanke på løpende bistand samt i forbindelse med etablering av Flow Retail ute i butikkene.

Stikkord: Flow Retail, butikk-støtte, onboarding/utrulling, vaktordning

Arbeidssted: Sandnes

Søknad: Send en lettbeint søknad til work@flowretail.no snarest mulig

Hva skal du gjøre?

Kort fortalt skal du være sentral i å sørge for at kundene våre får de beste løsningene for sin(e) butikk(er) basert på sine forutsetninger, ambisjoner og økonomiske rammer.

Du vil i praksis jobbe tett med våre kunder i forbindelse med etableringer, prosjektleveranser og kundestøtte samtidig som du formidler behov og ønsker tilbake til vårt eget produkt- og utviklingsteam.

Noe av det viktigste er at du har stor passion for det å skape effektive løsninger for kremmerene og de beste kjøpsopplevelsene i butikk.

Hva forventer vi?

  • Utover at du forhåpentligvis har praktisk erfaring med handel/butikk må du evne å sette deg inn i utfordringene og behovene til kundene våre, samt på selvstendig vis bidra til å finne og noen ganger selv skape effektive løsninger. Dersom du har lengre tids erfaring med å jobbe i butikk er det et stort pluss!

  • Våre systemer må være operative i hele butikkens åpningstid, og du vil bli en del av vakt-teamet som periodevis vil være tilgjengelig på kvelder og i helger

  • Du må som person være tydelig overfor våre kunder, og samtidig evne å tilpasse deg vidt forskjellige typer kunder og personligheter med forskjellig utgangspunkt. Du må også på eget initiativ holde deg oppdatert på hva som skjer innenfor faget handel

  • Du må kunne «oversette» konkrete behov til enkle oppgaver, og følge opp disse til en løsning er bekreftet. Våre konsulenter og spesialister er vant til å tenke selv, og sitter i tillegg mest sannsynlig vegg-i-vegg med deg

  • Relevant høyere utdanning innenfor utvikling eller teknisk ledelse trekker opp, men praktisk erfaring og passion for utvikling trumfer det meste

Hva kan du forvente av oss?

  • Først og fremst at det er gøy og meningsfullt å gå på jobb. Å skape effektive løsninger for butikkene og være med og bidra til å gjøre det lønnsomt og gøy å drive butikk er vårt mål, og du vil bli en sentral del av dette

  • Topp moderne lokaler sentralt helt nede ved kaien i Sandnes sentrum, med flott utsikt og rolig, små-nerdete atmosfære

  • Vi betaler fornuftig basert på blant annet kompetanse og erfaring. Som en del av transformasjonen vi er inne i vil det også bli introdusert en felles bonusordning for alle ansatte i 2023

  • Arbeidstiden styrer man litt som man vil så lenge man får jobben gjort. Vi har i utgangspunktet arbeidsstedet på kontorene, men har man behov for å «zone» ut en dag eller to for å fokusere på en mer kompleks oppgave så jobber man fra der man fungerer best. Lunsj serveres på kontorene hver dag

De viktigste verktøyene vi bruker

  • Zendesk er vårt helpdesk system
  • Asana brukes til å holde en slags kontroll på hva som skal utvikles
  • Slack brukes til å kommunisere med hverandre
  • Google Workspace brukes til mail, kalender, voice calls og dokumenter
  • Notion brukes til dokumentasjon, i den grad vi har dokumentasjon

Ellers bruker alle nyere Macbook’er, har passe antall skjermer, støyfrie hodetelefoner og ellers alt man trenger av utstyr for å kunne gjøre en god jobb.

Interessant?

Send en uformell mail til work@flowretail.no sammen med en kort presentasjon av deg og hvorfor du ønsker å jobbe med oss, så tar vi kontakt snarest.